Alarmcentrale

EBN heeft in samenwerking met EuroPac een eigen particuliere alarm- en toezichtcentrale op Moerdijk gerealiseerd. Hierdoor kunnen we ontvangst én afhandeling van alarmmeldingen in één keer verwerken.

Door de geautomatiseerde meldkamersystemen weet elke centralist precies waar de dichtstbijzijnde surveillant zich bevindt. We zijn daarom altijd snel ter plaatse.

Het is ook mogelijk om een aansluiting op onze meldkamer te hebben zonder opvolging. Wij spreken dan met u af wie wij moeten bellen bij een melding van uw alarmsysteem of inbraaksysteem. 

Intercomservice

Moet uw pand ook na kantooruren toegankelijk zijn voor bijvoorbeeld ploegendienstmedewerkers of schoonmakers? Maakt u dan gebruik van onze intercomservice. Via een persoonlijke ID-code en vooraf vastgelegde tijden wordt de toegang buiten kantooruren geregeld. 

Intercomservice

Callcenter / Telefoonservice

Uw klanten en relaties ook buiten kantoortijden persoonlijk en professioneel te woord staan? Maakt u dan gebruik van onze telefoonservice. U schakelt uw telefoon door naar onze meldkamer. Onze centralist staat uw klanten en relaties te woord volgens een met u afgesproken procedure. In het geval van storingsmeldingen bellen wij de dienstdoende monteur en maken rapport op van de situatie. 

Callcenter / Telefoonservice

Cameratoezicht

Wilt u 24/7 bewaking voor uw pand of terrein, dan is live cameratoezicht een goede kosteneffectieve methode. EBN maakt daarbij gebruik van getriggerd (intelligent) cameratoezicht. Detectoren sturen de camera’s aan, waardoor een gerichte real-time controle plaatsvindt. Wanneer een camera wordt geactiveerd controleert de centralist het gebied binnen enkele seconden. Bij een verdachte situatie kan direct een surveillant en/of een hulpdienst (politie, brandweer,ambulance) worden gestuurd. Omdat het altijd geverifieerde meldingen zijn, krijgen deze hoge prioriteit van de politie.

Cameratoezicht