Beveiliger handelt bij medische spoedlevering

Ben vindt het allemaal vanzelfsprekend; als iemand hulp nodig heeft verder te kijken dan zijn standaard takenpakket.

Toen op vrijdag in de namiddag een mevrouw belde met een nijpend probleem schroomde hij niet naar een oplossing te zoeken.

 

Hoge nood

Ben vertelt: "Toen ik de telefoon aannam sprak ik een mevrouw die in paniek was. Als diabetespatiënt heeft zij dagelijks medicijnen nodig.

Op maandagochtend vroeg zou zij op een verre reis gaan en haar medicatie was niet geleverd." Voor dit soort uitzonderlijke situaties zijn geen werkinstructies.

Ben vervolgt: "Ik vond het belangrijk voor mevrouw en voor onze opdrachtgever om een oplossing te zoeken.

Via de directie bleek het mogelijk op zaterdag via een koeriersdienst de medicatie nog te leveren. Zo was mevrouw toch geholpen!"

 

Goed gevoel

Dat Ben meedacht in het belang van de klanten en de organisatie werd intern zeer gewaardeerd. Na een aanbeveling voor erkenning volgde zelfs een

handgeschreven reactie vanuit het hoofdkantoor van de opdrachtgever in Amerika.

Ben is verguld met deze erkenning. "Je doet wat volgens jezelf goed is. Dat dat zo gewaardeerd wordt voelt goed."

 

Positief daglicht

De reactie van de opdrachtgever op Bens handelen: "Ben heeft zeer adequaat, professioneel en klantgericht gereageerd op een verzoek van een klant die wegens haar gezondheid afhankelijk was van een bepaald product. Een

actie die binnen een ons bedrijf zeer gewaardeerd wordt en niet gebruikelijk is voor een beveiliger van een logistieke vestiging. Buiten het feit dat dit een enorme erkenning is voor Ben, zijn wij ook positieve verrast aangezien iets

dergelijks zich nog nooit heeft voorgedaan. Ben heeft zichzelf, ons en EBN in een positief daglicht gesteld."